У 1820 році, шанований французький парфумер Любін, якого дуже поважала імператриця Жозефіна, дружина Наполеона I, прийняв запрошення керувати парфумерією в престижному Бонд-стріт у Лондоні. До 1834, переїзд до Лондона виявився настільки успішним, що, разом зі своїм 14-річним сином і учнем Євгеном Rimmel, він відкрив свою власну парфумерію. Так був створений Будинок Rimmel.
У міру того як бізнес процвітав, проявлялися таланти Євгена Rimmel. У віці 24 років він став не тільки експертом парфумерії, але і провидцем косметики, експериментуючи з ароматом і кольором. Він подорожує по світу в пошуках екзотичних інгредієнтів і нових ідей. Піонер особистої гігієни, він розробив деякі дійсно інноваційні продукти, в тому числі засіб для полоскання рота, ароматизовані помади і геніальні аромати, в той час як високе суспільство стікалося до його флагману парфумерії на Ріджент-стріт, щоб придбати широкий асортимент вишукано упакованих парфумів, мила і есенції для ванни.
Навіть на цій ранній стадії, Євген Rimmel відчув потенціал реклами. Щоб донести свою продукцію до широкого загалу, він почав розсилати багато ілюстрованих каталогів поштою і розміщувати рекламу в театральних програмах. Коли він помер в 1887 році, його двоє синів успадкували імперію краси. Спираючись на успіх свого батька на міжнародному рівні, вони розробили широку колірну палітру з особливим акцентом на очі. Зокрема революційні туші для вій Rimmel. Вони стали такими популярними, що слово "Rimmel" донині означає туш для вій на декількох мовах!
Після Другої світової війни, Rimmel був придбаний Робертом і Роуз Кеплін, власником рекламного агентства у Лондоні.