Стать

Призначення (засобів для волосся)

Тип волосся

Вік

Тип шкіри

Кількість використання

Назва продукту

Gillette США

фільтр (0)
Показувати: по ціні по новизні по рейтингу
1317
Код товару
Станок для гоління Gillette "Sensor Excel"
6 Голосів
1319
Код товару
Станок для гоління Gillette "Fusion Gamer"
5 Голосів
1320
Код товару
Станок для гоління Gillette "Fusion Power Phenom"
10 Голосів
1321
Код товару
Станок для гоління Gillette "Mach3"
6 Голосів
1323
Код товару
Станок для гоління жіночий Gillette "Sensor Excel"
5 Голосів
1329
Код товару
Картриджі для станка Gillette Fusion Power, 4 шт.
5 Голосів
1330
Код товару
Картриджі для станка Gillette Fusion, 6 шт.
3 Голосів
1331
Код товару
Картриджі для станка Gillette Venus Breeze, 1 шт.
6 Голосів
1340
Код товару

Опис Gillette

Бренд Gillette компанії Procter & Gillette Gamble - провідний світовий виробник аксесуарів для гоління. Засновником його є Кінг Кемп Жиллетт - винахідник одноразової бритви в 1901 році.

До цього конструкція бритви не змінювалася століттями: сталева ручка, прикрашена різьбленням, і "небезпечне" лезо, яке вимагало постійної заточки. У Жиллетт народилася ідея змінного леза і Т-подібної дешевої ручки з зажимами.

Проте пошуки постачальника металу для тонких, міцних і дешевих лез зайняли у винахідника близько 6 років. У 1901 році інженер-механік Вільям Нікерсон придумав технологію зміцнення й заточення сталевої стрічки. Жиллетт і Нікерсон отримали патент на Т-подібну безпечну бритву, в якій можна було замінювати пощербленеі лезо на нове, і заснували фірму з її виробництва - Gillette Safety Razor Company.

Важливим фактором успіху компанії стало право на поставки бритвених станків солдатам, які беруть участь у Першій світовій війні. Тисячі чоловіків мали можливість оцінити зручність і простоту використання станків Gillette. Така реклама дала надрезультати - бритвені станки Gillette стали поширюватись по світу, який оцінив перевагу одноразових продуктів (таких як змінні леза). До 1908 року прибуток компанії перевищив 13 мільйонів доларів.

Ще одним фактором успіху компанії був нестандартний маркетинговий хід, що став тепер класичним: бритвені станки продавали за ціною, нижче їх собівартості, привчаючи споживачів до своєї продукції. А прибуток отримували за рахунок багатократної продажу витратних матеріалів, тобто лез. У результаті споживач компенсував витрати компанії на виробництво головного продукту, купуючи витратний.

Бренд Gillette на ринку більше ста років. Він є одним зі світових лідерів не лише в сегменті для гоління, але і засобів по догляду за зубами, побутової гігієни та парфумерії. Портфель бренду Gillette постійно розширюється, і на сьогоднішній день налічує майже тисячу найменувань. Заводи компанії розташовуються в Німеччині, Бразилії, Китаї, Мексиці, Польщі, Росії та інших країнах світу.