Німецька побутова хімія W5
Наповнення

Розподіл за кольором

Призначення

Розподіл за типом тканини

Форма плямовивідника

Назва продукту

Категорії

W5 Німеччина

фільтр (0)
Показувати: по ціні по новизні по рейтингу
1234
Код товару
Засіб для миття вікон та скла W5 спрей, 1 л
14 Голосів
1238
Код товару
Засіб для миття посуду W5 "Сила блакиті", 500 мл
11 Голосів
1239
Код товару
1272
Код товару
Засіб для чищення ванни W5 спрей, 750 мл
22 Голосів
3111
Код товару
Засіб для миття посуду W5 "Лимон", 1 л
9 Голосів

Опис W5

Побутова хімія W5 - популярна марка якісних і недорогих миючих засобів для дому в Європі. Свою прихильність цей бренд завойовував протягом років завдяки незмінній якості та привабливій ціні. В асортименті W5 широкий вибір миючих засобів для посуду, для прибирання підлоги, спреї для миття вікон, плит та гриля, а також таблетки для посудомийки та інші товари для домашнього вжитку. 

Загалом, W5 - це бренд компанії Lidl Stiftung & Co. KG. А Lidl - це популярна німецька мережа супермаркетів. Інформації про власника LIDL Дітера Шварца і його дітище у відкритому доступі практично не існує. Відомо, що початок бізнесу було покладено його батьком, відставним вчителем Людвігом Лідлом, в 1930 році, який за 10 років перетворив компанію в значне підприємство на ринку оптової торгівлі продуктами харчування. У 1944 році, після поразки Німеччини у війні, компанія припинила своє існування. Протягом наступних 10 років компанію вдалося відродити. У 1977 році після смерті батька компанія перейшла в руки його сина Дітера Шварца. Тоді ж компанія стала активно розвиватися в двох напрямах - це господарські товари та дисконтна торгівля продуктами харчування. Перші супермаркети LIDL з'явилися на півдні Німеччини, несучи за собою перші цінові війни, що згодом стало традицією LIDL. Поступово мережа росла і ширилась. На товарах, що продаються в мережі Lidl, інформація про справжнього виробника відсутня. Замість цього пишеться: Lidl Stiftung & Co. KG.

Насьогодні також і в Україні миючі засоби W5 стають все більше впізнаваними та здобувають прихильність у споживачів завдяки таким основним характеристикам, як:
✔ якість, ✔ефективність, ✔економність використання та ✔невисока ціна.