Декоративна косметика Rimmel
Стать

Тип шкіри

Назва товару

Категорії

Косметика бренду Rimmel

фільтр (0)
Показувати: по ціні по новизні по рейтингу
6730
Код товару
7589
Код товару
Блиск для губ RIMMEL OH MY GLOSS OIL TINT, № 100, 6.5 мл
3 Голосів
7597
Код товару
6843
Код товару
Блиск для губ RIMMEL "OH MY GLOSS", № 120 Non Stop Glamour, 6.5 г
0 Голосів
6808
Код товару
Олівець для губ RIMMEL "EXAGGERATE", № 018 Addiction, 0.25 г
1 Голосів
7710
Код товару
Олівець для губ RIMMEL 1000 KISSES LASTING FINISH № 080, 1,2 г
1 Голосів
7713
Код товару
Гель для брів RIMMEL BROW THIS WAY ARGAN OIL, № 02, 5 мл
1 Голосів
6815
Код товару
Блиск для губ RIMMEL "OH MY GLOSS", № 260 My Eternity, 6.5 г
0 Голосів
6806
Код товару
Олівець для губ RIMMEL "EXAGGERATE", № 063 Eastend Snob, 0.25 г
1 Голосів
6813
Код товару
Блиск для губ RIMMEL "OH MY GLOSS", № 340 Captivate Me, 6.5 г
0 Голосів
6780
Код товару
Гель для брів RIMMEL "BROW THIS WAY", № 04 Прозорий, 5 мл
0 Голосів
7711
Код товару
Олівець для губ RIMMEL 1000 KISSES LASTING FINISH № 081, 1,2 г
1 Голосів
6796
Код товару
Олівець для губ RIMMEL "EXAGGERATE", № 064 Obsession, 0.25 г
1 Голосів
6758
Код товару
Туш для вій RIMMEL "EXTRA SUPER LASH Curved", Black Black, 8 мл
3 Голосів

Опис RIMMEL

У 1820 році, шанований французький парфумер  Любін, якого дуже поважала імператриця Жозефіна, дружина Наполеона I, прийняв запрошення керувати парфумерією в престижному  Бонд-стріт у Лондоні. До 1834, переїзд до Лондона виявився настільки успішним, що, разом зі своїм 14-річним сином і учнем Євгеном  Rimmel,  він відкрив свою власну парфумерію. Так був створений Будинок Rimmel.

У міру того як бізнес процвітав, проявлялися  таланти Євгена Rimmel. У віці 24 років він став не тільки експертом парфумерії, але і провидцем косметики, експериментуючи з ароматом і кольором. Він подорожує по світу в пошуках екзотичних інгредієнтів і нових ідей. Піонер особистої гігієни, він розробив деякі дійсно інноваційні продукти, в тому числі засіб  для полоскання рота, ароматизовані  помади  і геніальні аромати, в той час як високе суспільство стікалося до його флагману парфумерії на Ріджент-стріт, щоб придбати широкий асортимент вишукано упакованих парфумів, мила і есенції для ванни.

    Навіть на цій ранній стадії, Євген Rimmel відчув потенціал реклами.  Щоб донести свою продукцію до широкого загалу, він почав розсилати багато ілюстрованих каталогів поштою і розміщувати рекламу в театральних програмах. Коли він помер в 1887 році, його двоє синів успадкували імперію краси. Спираючись на успіх свого батька на міжнародному рівні, вони розробили  широку колірну палітру з особливим акцентом на очі. Зокрема революційні туші для вій Rimmel. Вони стали такими  популярними, що слово "Rimmel" донині означає туш для вій на декількох мовах!

Після Другої світової війни, Rimmel був придбаний Робертом і Роуз Кеплін, власником рекламного агентства у  Лондоні.